مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مرداد 1400 ساعت 09:252021-08-20سياسي

راه موفقیت دولت سیزدهم توجه به شاخصه های اعلامی از سوی رهبری است


تنها راه موفقیت دولت سیزدهم صرفاً توجه به شاخصه های اعلامی از سوی رهبری است و امیدواریم هم دولت و هم مردم این شاخصه ها را در تشکیل دولت مدّ نظر قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام حسین علی زاهدی پور ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه خرمدره به برگزاری پرشور عزاداری دهه اول محرم با رعایت حداکثری ضوابط بهداشتی اشاره کرد و اظهار داشت: برگزاری مراسم عزاداری ثابت کرد که هیچ گونه تقابلی بین برگزاری مناسک و مراسمات دینی به عنوان یک ضرورت غیر قابل تعطیل و رعایت ضوابط بهداشتی وجود ندارد.

  امام جمعه خرمدره با اشاره به تعطیلی های کشور با تصویب ستاد کرونا گفت: تعطیلی اواخر مرداد همانند تعطیلی اوایل مرداد و افزایش مسافرت ها به دلیل تعطیلی، آمار ابتلا و فوتی را افزایش خواهد داد.

  وی در ادامه با تبیین مسائل مربوط به واردات واکسن به کشور افزود:واردات واکسن به هیچ وجه ممنوع نبوده و بلکه واکسن آمریکایی به دلیل سوابق ننگین آمریکا، چه به لحاظ امنیت بیولوژیکی و چه به لحاظ عهدشکنی در معاملات در معرض بدبینی بوده است.

    زاهدی پور با اشاره به رفع موانع واردات واکسن کرونا از سوی دشمن بعد از تولید واکسن بومی گفت: این اقدام نوعی جنگ سیاسی به بهانه بهداشت و سلامتی انسان هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه موفقیت دولت سیزدهم توجه به شاخصه های اعلامی از سوی رهبری است

راه موفقیت دولت سیزدهم توجه به شاخصه های اعلامی از سوی رهبری است