مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مرداد 1400 ساعت 08:552021-08-20سياسي

لزوم اتخاذ تدابیری برای مدیریت غیربومیان حوزه درمان یزد


امام جمعه بخش مرکزی یزد از لزوم مدیریت و اتخاذ تدابیری در خصوص غیربومیان نیازمند خدمات درمانی یاد کرد و گفت: پزشکی خوب و مناسب خصوصا از نظر قیمت و هزینه کردهای یزد، - ایسنا/یزد امام جمعه بخش مرکزی یزد از لزوم مدیریت و اتخاذ تدابیری در خصوص غیربومیان نیازمند خدمات درمانی یاد کرد و گفت: پزشکی خوب و مناسب خصوصا از نظر قیمت و هزینه کردهای یزد، موجب شده تا در شرایط کرونایی شاهد حضور تعداد زیادی از غیربومیان در استان باشیم به طوری که روزانه 8000 نفر از خارج استان به داخل استان آمده تا ویزیت شوند.

آیت الله سیدمحمد کاظم مدرسی در بخشی از خطبه های نماز جمعه امروز که در فهرج برگزار شد، با بیان این که در شرایط لازم یزد قطب پزشکی است، گفت: یزد به عنوان قطب پزشکی از تجهیزات کافی، نیروی انسانی و زیرساخت کافی و مطلوب برخوردار است.

وی تصریح کرد: پزشکی خوب و مناسب خصوصا از نظر قیمت و هزینه کردهای یزد، موجب شده تا در شرایط کرونایی شاهد حضور تعداد زیادی از غیربومیان در استان باشیم به طوری که روزانه 8000 نفر از خارج استان به داخل استان آمده تا ویزیت شوند.

امام جمعه بخش مرکزی یزد با بیان این که باید تدبیر ویژه ای اتخاذ شده و دانشگاه و پزشکان تدبیری کنند، گفت: بیش از 30 درصد تخت ها توسط این بیماران پر شده است ولی در عین حالی که به همه کمک رسانی می کنیم،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اتخاذ تدابیری برای مدیریت غیربومیان حوزه درمان یزد

لزوم اتخاذ تدابیری برای مدیریت غیربومیان حوزه درمان یزد