مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مرداد 1400 ساعت 06:502021-08-20ورزشي

پایان 2 سال بلاتلکیفی کاراته قم


نزدیک به 2 سال بلاتکلیفی کاراته استان قم بعد از انحلال انتخابات سال 1398 این هیات با انتخاب مهدی بیرانوند به عنوان رییس جدید این هیات به پایان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، افتخارات بی شمار مردان پرصلابت کاراته قم در میادین مهم بین المللی، آسیایی و جهانی این رشته به ویژه دوران طلایی بین سال های 1378 تا 1385 باعث شده که همواره نام قم به عنوان قطب کاراته ایران بر سر زبان ها باشد.

زحمات بی دریغ مربی کاربلد و سختکوشی همچون غلامرضا دباغیان که نزدیک به دو دهه سکاندار هدایت کاراته ایران در میادین مختلف بوده و شاگردان مستعدی همچون مهدی عموزاده، مهدی جعفری، مجید عبدالحسینی، علیرضا کتیرایی و امیر مهدیزاده که به عنوان مفاخر کاراته ایران همواره سرآمد بوده و گردن آویزهای طلا، نقره و برنز جهانی و آسیایی زیادی کسب کرده اند بیانگر این مهم است که کاراته قم همواره در کاراته ایران حرف اول را می زند.

در کنار مربیان برجسته کاراته قم می توان از استاد سید علی خلیلی نام برد که با تلاش 50 ساله در این رشته همواره توانسته اثرات مثبت و ارزشمندی را برای این ورزش مدال آور داشته باشد، از شاگردان برومند این مربی شایسته می توان به سعید آشتیان کاراته کای شایسته قمی در چندین میدان جهانی و آسیایی اشاره کرد که توانست برای کشور عزیزمان افتخارآفرین باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان 2 سال بلاتلکیفی کاراته قم

پایان 2 سال بلاتلکیفی کاراته قم