مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مرداد 1400 ساعت 06:252021-08-20پزشكي

گیلان جولانگاه کرونا در کشور/ سه بیمارستان صحرایی در گیلان احداث می شود


به گفته معاون درمانی علوم پزشکی گیلان حال 327 بیمار کرونایی در این استان بسیار وخیم بوده و در ر شبانه روز گذشته 41 بیمار کرونایی جان خود را از دست دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، انوش دهنادی مقدم امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه وضعیت کرونا در گیلان بسیار شکننده است، اظهار کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی در گیلان به شدت کاهش یافته و همین امر سبب افزایش بیماران کرونایی در این استان شده است.

وی با اشاره به شناسایی  321 بیمار جدید کرونایی در 24 ساعت گذشته گفت: بر اساس آخرین آمار تاکنون  دو هزار و 61 نفر در بیمارستان های گیلان بستری هستند که این امر نشان دهنده فعال بودن کرونا در این استان است.

معاون درمانی علوم پزشکی گیلان با ابراز تأسف از دو رقمی بودن فوتی های ناشی از کرونا در گیلان بیان کرد: حال  327 بیمار کرونایی در این استان بسیار وخیم بوده و در ر شبانه روز گذشته 41 بیمار کرونایی  جان خود را از دست دادند.

دهنادی مقدم از احداث سه بیمارستان صحرایی در گیلان خبر داد و افزود: قدرت سرایت و مرگ ومیر ناشی از دلتا ویروس کرونا بسیار زیاد است، لذا با توجه به وخیم بودن اوضاع کرونا در گیلان با هماهنگی های صورت گرفته سه بیمارستان صحرایی در گیلان احداث می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلان جولانگاه کرونا در کشور/ سه بیمارستان صحرایی در گیلان احداث می شود

گیلان جولانگاه کرونا در کشور/ سه بیمارستان صحرایی در گیلان احداث می شود