مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مرداد 1400 ساعت 05:552021-08-20اقتصادي

رونمایی تسلا از شمایل ربات کارگر


ایلان ماسک بنیان گذار شرکت تسلا می گوید این شرکت می خواهد رباتی موسوم به تسلا بات(Tesla Bot) بسازد که جایگزین کارگران انسانی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک و به نقل از آی ای، ایلان ماسک در رویداد سالیانه تسلا به نام AI Day اعلام کرد که این شرکت در حال کار بر روی نمونه اولیه یک ربات انسان نما به نام تسلا بات است که امیدوار است روزی جایگزین کارگران انسانی شود.

ماسک در این رویداد که به عنوان یک ابزار استخدامی برای مهندسان هوش مصنوعی برگزار می شود، سخنرانی کرد و گفت که تسلا اساساً به لطف تمام کارهایی که با هوش مصنوعی و خودروهای خودران انجام می دهد، در حال تبدیل شدن به یک شرکت رباتیک است، زیرا رانندگی کاملا خودکار چیزی جز یک ربات روی چهار چرخ نیست.

این که آیا ماسک و تسلا در مورد ورود به حوزه ربات های انسان نما جدی هستند یا خیر، هنوز یک سوال است.

ربات های انسان نما با انواع و اقسام چالش هایی دست و پنجه نرم می کنند که ربات های چرخ دار با آنها مواجه نیستند، بنابراین شاید بهتر باشد توسعه ربات های انسان نما را به شرکت مشهور بوستون داینامیکس(Boston Dynamics) بسپاریم.

با این حال، این رویداد به گونه ای طراحی شده بود که محققان و مهندسان هوش مصنوعی را ترغیب کند تا برای تسلا کار کنند، بنابراین وسوسه کردن آنها با چشم انداز توسعه یک ربات انسان نما ممکن است باعث شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی تسلا از شمایل ربات کارگر

رونمایی تسلا از شمایل ربات کارگر