مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مرداد 1400 ساعت 02:052021-08-19ورزشي

بدترین آسیب های ورزشی!


آسیب های ورزشی که تحت عنوان صدمات ورزشی شناخته می شوند، جراحاتی هستند که هنگام تمرین یا ورزش کردن رخ می دهند و به طور کلی به صورت حاد یا مزمن ایجاد می شوند.

- آسیب های ورزشی که تحت عنوان صدمات ورزشی شناخته می شوند، جراحاتی هستند که هنگام تمرین یا ورزش کردن رخ می دهند و به طور کلی به صورت حاد یا مزمن ایجاد می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آسیب های ورزشی ممکن است در کسانی که به طور مرتب فعالیت ندارند، قبل از آغاز ورزش به طور صحیح بدنشان را گرم نمی کنند، فشار تمرینی آن ها بالا است یا در اثر برخورد ورزشکاران با یکدیگر، با کف سالن، کف زمین و یا تجهیزات ورزشی ایجاد شود و از مقیاس جزیی تا شدید متغیر هستند و هر چند که اغلب جزیی به شما می روند اما معمولا این آسیب های ورزشی هستند که در اثر آن ها، عمر ورزشی ورزشکار را به پایان می رساند.

بر اساس این مطلب که از سوی حمید ملک شاهی، متخصص فیزیولوژی ورزشی تهیه و از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی در اختیار ایسنا قرار گرفته است، بدترین آسیب های ورزشی در شش دسته، تقسیم بندی شده اند که در ادامه به آن ها اشاره شده است: کشیدگی و پارگی های عضلات، تاندون و رباط ها صدمات وارد بر رباط یا لیگامنت را اسپرین می نامند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدترین آسیب های ورزشی!

بدترین آسیب های ورزشی!