مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مرداد 1400 ساعت 14:202021-08-19اجتماعي

شنا در سدها و تاسیسات منابع آبی زنجان ممنوع است


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان زنجان گفت: شنا در سدها و تاسیسات منابع آبی استان زنجان ممنوع است.

- اسماعیل افشاری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن در فصل گرما مراجعه اشخاص حقیقی و خانواده ها برای تفریح و تفرج به حاشیه دریاچه ها و سدها، حوضچه های تغذیه مصنوعی، کانال های آبیاری و تاسیسات جانبی زیاد شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان زنجان با اشاره به اینکه برخی افراد از جمله نوجوانان و جوانان بدون توجه به علائم هشدار دهنده منصوبه توسط شرکت آب منطقه ای زنجان راجع به ممنوعیت شنا، اقدام به شنا یا ماهیگیری می کنند، عنوان کرد: این علائم در دریاچه سدهای تهم، گلابر،کینه ورس، تالوار، میرزاخانلو 1 و 2، بلوک و سایر تاسیسات آبی می کنند که این کار خطرات و عواقب جبران ناپذیر جانی برای آنان در پی دارد.

وی افزود: با توجه به حوادث سنوات گذشته از همه هم استانی ها، مسافران، ساکنان مجاور سدها و تاسیسات درخواست می شود از هر گونه شنا و آب تنی و ماهیگیری در محل های یاد شده به جد اجتناب کرده و به هشدارهای منصوبه و توصیه های ماموران این شرکت توجه ویژه داشته باشند.

افشاری هشدار داد: در صورت بی توجهی به مخاطرات آبی توسط شهروندان و بروز حوادث ناگوار، مسؤولیتی متوجه شرکت آب منطقه ای زنجان، امور و ادارات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شنا در سدها و تاسیسات منابع آبی زنجان ممنوع است

شنا در سدها و تاسیسات منابع آبی زنجان ممنوع است