مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مرداد 1400 ساعت 13:202021-08-19حوادث

کشف 155 هزار قلم داروی کمیاب کرونا در مشهد


رییس پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان رضوی  از عملیات ضربتی کشف دو محموله داروهای کمیاب و مورد نیاز بیماران مبتلا به کرونا در شهر مشهد خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان رضوی  از عملیات ضربتی کشف دو محموله داروهای کمیاب و مورد نیاز بیماران مبتلا به کرونا در شهر مشهد خبر داد.

سرهنگ حسین جوانبخت گفت: در اجرای مرحله دیگری از طرح مبارزه جدی با احتکار کالا و اقلام بهداشتی و درمانی و با توجه به اهمیت این ماموریت در دوران شیوع کرونا که بیماران عزیز نیاز مبرم به داروهای موثر در درمان بیماری پیدا می کنند کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی خراسان رضوی وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی در این عملیات گسترده پس از اقدام های اطلاعاتی با همکاری کارشناسان سازمان غذا و دارو و دانشگاه علوم پزشکی مشهد محل ها و انبارهای از قبل شناسایی شده را مورد بازرسی قرار داده و دو محموله اقلام دارویی به تعداد 155 هزار قلم که بیشتر این داروها در درمان کرونا موثر و احتکار شده بود، کشف کردند.

جوانبخت خاطرنشان کرد: در این عملیات دو فرد متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند و تحقیقات ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، وی با تشکر از همکاری آگاهانه شهروندان با خادمان امنیت در پلیس خراسان رضوی گفت: مردم عزیز در صورت کسب هرگونه اط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 155 هزار قلم داروی کمیاب کرونا در مشهد

کشف 155 هزار قلم داروی کمیاب کرونا در مشهد