مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مرداد 1400 ساعت 12:552021-08-19سياسي

اهدای خون یک وظیفه و تکلیف است


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اهدای خون یک وظیفه و تکلیف است.

- حسین کلانتری در روز عاشورا در بازدید از مرکز انتقال خون استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: کسانی خون برای آنها است کسانی که ادعای خون برای آنها مقدور است این امر خداپسندانه را انجام دهند.

وی اظهار کرد: امکانات و تجهیزات انتقال خون استان فراهم و تراز خوبی در سطح کشور دارد اما از لحاظ فیزیکی با کمبودهایی مواجه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با همکاری و هماهنگی سازمان مدیریت استان اعتبار لازم برای تکمیل ساختمان در حال ساخت انتقال خون استان طی سال جاری، تخصیص داده می شود.

گفتنی است که حسین کلانتری، استاندار کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز پنجشنبه 28 مرداد ماه 1400 مصادف با روز عاشورای حسینی با حضور در انتقال خون استان از بخش های مختلف این اداره کل بازدید کرد و در جریان مشکلات و نیازمندی های این اداره قرار گرفت.

استاندار در جریان این بازدید یک ساعته علاوه بر گفت و گو با برخی پرسنل در جریان روند خون دهی و نیازمندی ها و مطالبات این اداره کل قرار گرفت.

یاد آور می شود که کلانتری در پایان این بازدید با هدف ترویج فرهنگ حسنه اهدای خون و تشویق هم استانی ها به این امر مهم و حیاتی خون اهدا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای خون یک وظیفه و تکلیف است

اهدای خون یک وظیفه و تکلیف است