مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مرداد 1400 ساعت 11:202021-08-19ورزشي

رضایی: مشکلی برای حضور کاروان ایران در دهکده پارالمپیک وجود ندارد


سرپرست کاروان ایران در بازیهای پارالمپیک توکیو گفت: در نشستی که امروز در محل سفارت ایران در ژاپن داشتیم، هماهنگی های لازم برای حضور نمایندگان ایران در بازیهای پارالمپیک توکیو انجام شد.

- سرپرست کاروان ایران در بازیهای پارالمپیک توکیو گفت: در نشستی که امروز در محل سفارت ایران در ژاپن داشتیم، هماهنگی های لازم برای حضور نمایندگان ایران در بازیهای پارالمپیک توکیو انجام شد.

هادی رضایی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: امروز پنجشنبه 28 مرداد طی نشستی که با سفیر ایران در ژاپن داشتیم هماهنگی های لازم برای ورود کاروان ایران به دهکده بازیهای پارالمپیک 2020 توکیو انجام شد و مشکلی برای ورود نمایندگان ایران به دهکده بازیها وجود ندارد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برای ورود به دهکده بازیها با مشکل خاصی نیز مواجه بودید یا خیر؟ گفت: به محض ورود به فرودگاه ژاپن به دلیل مطمئن بودن از وضعیت افراد از نظر کرونا، یک نرم افزار به هر فردی وصل می شود و پس از چند ساعت انتظار و با مشخص شدن نتیجه تست کرونا، شرایط ورود به دهکده بازیهای پارالمپیک توکیو فراهم می شود.

رضایی همچنین تصریح کرد: پس از خروج از فرودگاه ژاپن و به محض ورود به دهکده بازیها نیز یک تعداد کیت که در آن مشخصات ورزشکار، رشته ورزشی و نام کشور قید شده است، در اختیار نمایندگان کشورهای مخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایی: مشکلی برای حضور کاروان ایران در دهکده پارالمپیک وجود ندارد

رضایی: مشکلی برای حضور کاروان ایران در دهکده پارالمپیک وجود ندارد