مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مرداد 1400 ساعت 10:052021-08-19سياسي

نماز ظهر عاشورا در دیار قومس برگزار شد/طنین تکبیر در وقت عاشقی


نماز ظهر عاشورا با حضور نمازگزاران و عزاداران حسینی در سراسر استان سمنان با شکوه خاص و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی اقامه شد.

- ، همزمان با ظهر عاشورا، زمان دلدادگی و یادآور واپسین نماز مولا حسین (ع) در دشت کربلا، مردم نمازگزار و مؤمن و متدین استان سمنان در شهرها و روستاهای این دیار، در صفوف عاشقی ایستادند و یک بار دیگر با مولایشان تجدید پیمان کردند.

نماز ظهر عاشورا در حالی به در شهرها و روستاهای استان سمنان برگزار شد که رعایت فاصله گذاری اجتماعی و مسائل بهداشتی از سوی مردم و عزاداران حسینی رکن اصلی و قابل توجه آن بود همچنین حضور جوانان در اقصی نقاط استان از جمله دیگر مواردی بود که به نماز ظهر عاشورای قومسیان جلوه ای دیگر داد همچنین خواندن زیارت عاشورا، تلاوت قرآن کریم و زیارت وارث از دیگر بخش های مراسم محوری ظهر عاشورا در نقاط مختلف استان سمنان بود.

عزاداری همزمان با ظهر آخر پیش از نماز اما هیئت های عزاداری به دلیل محدودیت های کرونایی که نمی گذاشت دسته های عزاداری با هم به سمت جایگاه اقامه نماز پیش بروند در هیئت ها و در فضای باز به عزاداری پرداخته و سپس با رعایت مسائل بهداشتی در محل برگزاری نماز ظهر عاشورا در شهرهای مختلف استان سمنان حضور یافتند و شکوه خاصی به آیین ویژه و معنوی ظهر عاشورا بخشیدند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز ظهر عاشورا در دیار قومس برگزار شد/طنین تکبیر در وقت عاشقی

نماز ظهر عاشورا در دیار قومس برگزار شد/طنین تکبیر در وقت عاشقی