مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مرداد 1400 ساعت 09:152021-08-19سياسي

پیام عاشورا تشنگی نیست، آزادگی سیدالشهدا (ع) است


مدرس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) پژوهش در حوزه آسیب شناسی واقعه کربلا را ضروری دانست و بیان کرد: موضوع تشنگی در واقعه عاشورا حاشیه است که مداحی های سوزناک و بسیار طویل در این زمینه وجود دارد به گونه ای که اصل بحث عاشورا را به حاشیه رانده است، - ایسنا/قزوین مدرس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) پژوهش در حوزه آسیب شناسی واقعه کربلا را ضروری دانست و بیان کرد: موضوع تشنگی در واقعه عاشورا حاشیه است که مداحی های سوزناک و بسیار طویل در این زمینه وجود دارد به گونه ای که اصل بحث عاشورا را به حاشیه رانده است، اما موضوع عاشورا تشنگی نیست شهادت، ایثار و آزادگی سیدالشهدا (ع) به عنوان یک پیشوای پاک و راهبر است.

زهرا عسکری در گفتگو با ایسنا با اشاره به آسیب شناسی انحرافات وارد شده در واقعه عاشورا بیان کرد: بدعت ها و خرافه ها مربوط به بازسازی این واقعه توسط شیعیان در ادوار گذشته است.

پیام عاشورا این قابلیت را داشته که در قالب های مختلف به مخاطب منتقل شود و این تفاوت در شکل انتقال خدشه ای به محتوا و اصل مضمون نمی زند.

وی در ادامه گفت: وقتی بحث انحراف در واقعه عاشورا پیش می آید نخستین مسئله ای که به ذهن متبادر می شود مسائل بصری است به عنوان مثال وجود موضوع قمه زنی که متأسفانه آسیب جدی به واقعه عاشورا وارد می کند و باعث مغفول ماندن مفهو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام عاشورا تشنگی نیست، آزادگی سیدالشهدا (ع) است

پیام عاشورا تشنگی نیست، آزادگی سیدالشهدا (ع) است