مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مرداد 1400 ساعت 09:102021-08-19بين الملل

مخالفت «سعد الحریری» با طرح واردات سوخت از ایران


همزمان با بحران شدید سوخت در لبنان، رییس جریان المستقبل در این کشور بلافاصله پس از سخنرانی دبیرکل جنبش حزب الله در خصوص خرید سوخت از ایران، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سعد الحریری رییس جریان المستقبل دبیرکل جنبش حزب الله با اتهام پراکنی علیه ایران و این جنبش مخالفت خود را با اظهارات سید حسن نصرالله در خصوص خرید سوخت از ایران اعلام کرد.

دبیرکل حزب الله لبنان، امروز، در سخنرانی خود به مناسبت سالروز شهادت امام حسین (ع) و یارانش اعلام کرد که کشتی های حامل سوخت تا ساعات آینده از ایران به سمت لبنان حرکت خواهند.

سید حسن نصرالله با هشدار به آمریکا ورژیم صهیونیستی در خصوص تعرض به کشتی های نفتی ایران، تأکید کرد که مقاومت لبنان این کشتی ها را به مثابه خاک کشور خود تلقی خواهد کرد.

سعد الحریری در واکنش به این اظهارات در حساب کاربری خود در شبکه توییتر نوشت: آیا آنچه صبح امروز درباره رسیدن کشتی های ایرانی شنیدیم یک مژده خوشحال کننده برای لبنانی هاست یا یک اعلام جنگ خطرناک در خصوص وارد کردن لبنان به جنگ های داخلی و خارجی؟ الحریری در ادامه ادعا کرد: حزب الله می داند که بحران سوخت لبنان ناشی از قاچاق عامدانه [به سوریه] برای خدمت به نظام و برخی دیگر از کشورها .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت «سعد الحریری» با طرح واردات سوخت از ایران

مخالفت «سعد الحریری» با طرح واردات سوخت از ایران