مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مرداد 1400 ساعت 09:102021-08-19حوادث

غرق شدن جوان کرجی در سد کینه ورس ابهر


رییس جمعیت هلال احمر ابهر از غرق شدن یک جوان 28 ساله اهل کرج در سد کینه ورس ابهر خبر داد و گفت: جست وجو برای یافتن جسد جوان کرجی در سد کینه ورس ابهر ادامه دارد.

- ابراهیم کاظمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان، با اشاره به اینکه  بعد ظهر دیروز(28 مردادماه) چهار جوان که اهل کرج بودند برای شنا به سد کینه ورس ابهر آمده بودند، اظهار کرد: یکی از  این جوان ها به نام داوود مقدم که 28 ساله است به قصد شنا به سمت آب روانه می شود که متاسفانه به دلیل نا آشنایی با فنون شنا غرق می شود.

رییس جمعیت هلال احمر ابهر با بیان اینکه بلافاصله پس از اطلاع از وقوع حادثه، تیم های ارزیاب و امداد و نجات در سد حاضر شده و غواصان نیز از زنجان برای به بیرون کشیدن جسد این جوان کرجی به ابهر آمدند، تصریح کرد: با توجه به اینکه در تاریکی شب جست وجو برای تیم امداد نجات و غواصان سخت می شود عملیات به صبح امروز موکول شد.

وی با اشاره به اینکه از 8 صبح امروز تاکنون عملیات جست وجو ادامه دارد،گفت: با توجه به مواج بودن آب سد تاکنون جسد این جوان پیدا نشده و جست وجو کماکان ادامه دارد.

رییس هلال احمر ابهر با یادآوری اینکه داود مقدم جوان 28 ساله کرجی به دلیل عدم آشنایی به فنون شنا دچار غرق شدگی شده است افزود: از شهروندان و هم وطنان درخواست می شود از شنا کردن در سدها و آبگیرها خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرق شدن جوان کرجی در سد کینه ورس ابهر

غرق شدن جوان کرجی در سد کینه ورس ابهر