مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مرداد 1400 ساعت 08:552021-08-19اقتصادي

حمایت ویژه اتاق تهران از بنگاه های کوچک


کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی تهران از برنامه ریزی ویژه برای کمک به حل مشکلات SME(بنگاه های کوچک) در دو سال آینده خبر داد.

- کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی تهران از برنامه ریزی ویژه برای کمک به حل مشکلات SME(بنگاه های کوچک) در دو سال آینده خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از برگزاری انتخابات دو ساله کمیسیون های اتاق بازرگانی تهران، روسای جدید انتخابی از برنامه های خود برای حمایت از بخش خصوصی در سال های پیش رو می گویند.

هرچند هنوز تیم اقتصادی دولت جدید رسما آغاز به کار نکرده و ترکیب نهایی وزرای آن مشخص نیست اما بخش خصوصی در روزهای گذشته و در جریان دیدار با فاطمی امین – وزیر صمت پیشنهادی – حمایت خود از او را اعلام کرده تا نشان دهد که اتاق های بازرگانی آماده همکاری با دولت جدید خواهند بود.

با این وجود برنامه های داخلی اتاق ها نیز به شکلی مستقل از دولت دنبال می شود و به نظر می رسد بنگاه های کوچک بخش مهمی از تمرکز کمیسیون صنعت و معدن اتاق تهران را به خود اختصاص خواهد داد و در آخرین جلسه این کمسیون بار دیگر بر این موضوع تاکید شد.

علی نقیب، رییس این کمیسیون با اشاره به وجود مشکلات فراوان در حوزه صنعت و معدن گفت: این کمیسیون دو سال فرصت دارد که بخشی از این مشکلات را مورد بررسی قرار داده و برای آنها راه حل پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت ویژه اتاق تهران از بنگاه های کوچک

حمایت ویژه اتاق تهران از بنگاه های کوچک