مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مرداد 1400 ساعت 08:252021-08-19پزشكي

همه بخش های بیمارستان قائم مشهد درگیر کرونا است/ 30 بیمار در انتظار تخت آی سی یو


مدیر مرکز آموزشی پژوهشی درمانی قائم (عج) مشهد گفت: همه بخش های بیمارستان به جز زایشگاه و آی سی یو نوزادان درگیر بیماران کرونایی شده است.

- مشهد ـ مدیر مرکز آموزشی پژوهشی درمانی قائم (عج) مشهد گفت: همه بخش های بیمارستان به جز زایشگاه و آی سی یو نوزادان درگیر بیماران کرونایی شده است.

به گزارش، اظهار کرد: همه بخش های بیمارستان به جز زایشگاه و آی سی یو نوزادان درگیر بیماران کرونایی شده است.

وی با اشاره اینکه در بخش زایشگاه، مادران باردار پرخطر بستری هستند و در بخش آی سی یو نوزادان نیز 19 نوزاد بیمار بستری است، بیان کرد: آی سی یو نوزادان بیمارستان قائم (عج) بزرگترین آی سی یو نوزادان دانشگاه علوم پزشکی مشهد است و امکان جابجایی بیماران وجود ندارد.

مدیر مرکز آموزشی پژوهشی درمانی قائم (عج) مشهد بیان کرد: 470 بیمار کرونایی در این بیمارستان بستری هستند که از این تعداد 116 بیمار کرونایی در آی سی یو بستری و بیش از 30 نفر منتظر آی سی یو هستند.

وی ادامه داد: با وجود اینکه پرسنل درمان بیمارستان واکسینه شدند اما تعداد قابل توجهی از آنان بیمار شدند و یا بیماری زمینه ای دارند که امکان کار در بخش از مراجعه مستقیم به مراکز درمانی اجتناب نمایند و از خدمات سطح بندی شده که در حال حاضر در تمامی مناطق شهر مشهد در نظر گرفته شده، استفاده کنند تا بتوان به شکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه بخش های بیمارستان قائم مشهد درگیر کرونا است/ 30 بیمار در انتظار تخت آی سی یو

همه بخش های بیمارستان قائم مشهد درگیر کرونا است/ 30 بیمار در انتظار تخت آی سی یو