مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مرداد 1400 ساعت 07:552021-08-19پزشكي

ارائه خدمات درمانی رایگان به نیازمندان در هیئت فداییان امام خامنه ای


هیئت فداییان امام خامنه ای متشکل از اساتید، پزشکان و کارکنان حوزه سلامت اقدام به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به نیازمندان کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، این روزها به هر کجا که نگاه می کنی انجام امور خیر رونق دارد، از آماده کردن یک وعده غذا برای کودکان کار گرفته تا توزیع اقلام بهداشتی و معیشتی، از خرید تجهیزات سرمایشی و گرمایشی و تهیه جهیزیه برای نوعروسان گرفته تا بازسازی و تعمیر منازل مسکونی نیازمندان.

در گوشه گوشه میهن عزیزمان برخلاف شرایط نامناسب اقتصادی، بروز مشکلات اجتماعی و شیوع بیماری همه گیر بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز درباره شکل گیری این هیئت مذهبی و اهدافی که دنبال می کند به خبرنگار فارس گفت: ایجاد فضای معنوی بیشتر میان همکاران حوزه سلامت مهم ترین هدف از تشکیل این گروه بود.

ابوالفضل هاشمی افزود: علاوه بر آن ایجاد یک بعد درمانی نیز مورد نظر بود تا همکاران چه در بخش خصوصی و چه دولتی در حد توان خود از نیازمندان دستگیری کرده و برایشان گره گشایی کنند.

او ادامه داد: هر دو هفته در شب های جمعه مراسمی معنوی با حضوز فعالان حوزه سلامت در مسجد اعظم واقع در بلوار میرزای شیرازی برگزار می شود که در این مراسم ضمن قرائت زیارت عاشورا از یک سخنران مذهبی سیاسی جهت بیان حدیث تهذیب نفس و همچنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات درمانی رایگان به نیازمندان در هیئت فداییان امام خامنه ای

ارائه خدمات درمانی رایگان به نیازمندان در هیئت فداییان امام خامنه ای