مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مرداد 1400 ساعت 06:052021-08-19اقتصادي

دور زدن قانون به سبک لاکچری سواران برای سفر شمال


این روزها برخی می خواهند به هر قیمتی که شده قوانین را دور بزنند و وارد گیلان شوند لذا مشاهده شده که صاحبان خودورهای گرانقیمت و لاکچری، خودروهای خود را با تریلی روانه گیلان کرده و خودشان چراغ خاموش به استان وارد می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، سید مهدی حسینی نیری در گفت وگو با خبرنگاران، به حمل خودروهایی با پلاک غیر بومی به استان های توریستی اشاره و اظهار کرد: طی چند روز گذشته گزارشاتی منتشر شد مبنی بر اینکه خودروهای سواری به ویژه خودروهای لاکچری توسط خودروسواران از استان های دیگر حمل و در استان های شمالی تحویل داده می شوند.

وی این خودروسواران را فاقد آرم و نشان و بارنامه دانست و افزود: همکاران ما در امدادخودرو اقدام به بررسی تصاویر و فیلم های منتشر شده در این باره کردند، اما متاسفانه برخی از خودروسواران و تریلی های حمل خودرو به صورت زیرزمینی فعالیت می کنند و امدادخودرو نیستند.

رییس انجمن صنفی امدادخودرو، با اشاره به وجود سایت های خدمات خودرویی غیر مجاز به ویژه برای حمل خودروهای لاکچری، ادامه داد: مردم با مراجعه به این سایت ها سرویس حمل و نقل خودرو می گیرند.

حسینی نیری، با بیان اینکه هیچگونه ارتباطی بین خودروسواران غیر مجاز و امداد خودرو وجود ندارد، تاکید کرد: امداد خودرو با نمایندگی های خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دور زدن قانون به سبک لاکچری سواران برای سفر شمال

دور زدن قانون به سبک لاکچری سواران برای سفر شمال