مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مرداد 1400 ساعت 05:052021-08-19سياسي

هوانیروز ارتش اصفهان 190 سورتی پرواز امدادی در 2 استان انجام داد


فرمانده هوانیروز ارتش اصفهان گفت: این نیرو در سال جاری 190 سورتی پرواز امدادی در قالب عملیات های مختلف در دو استان فارس و مرکزی انجام داده است.

- امیر سرتیپ دوم خلبان سید قاسم خاموشی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به گوشه ای از اقدامات هوانیروز ارتش اصفهان برای امدادرسانی در حوادث اظهار داشت: پایگاه چهارم هوانیروز اصفهان ضمن حفظ و ارتقای آمادگی عملیاتی و رزمی خود برای دفاع از حدود و ثغور میهن اسلامی و نیز پشتیبانی رزمی از پایگاه های مختلف هوانیروز ارتش و سایر نیروهای مسلح در سطح کشور، توان و تلاش خود را برای خدمت به مردم در عرصه های مختلف به کار گرفته است.

وی پرواز برای کمک به مردم در انواع سیل و زلزله و انتخابات را از نمونه های مرسوم و معمول این پایگاه دانست و گفت: بالگردهای این پایگاه در استان های فارس و مرکزی مستقر هستند و در قالب امداد و اورژانس هوایی با پروازهای خود به مردم شریف میهن اسلامی خدمت رسانی می کنند.

فرمانده هوانیروز اصفهان اضافه کرد: در سال جاری بیش از 190 سورتی پرواز در بیش از 100 ساعت پرواز خدمتی بوده است که خلبانان ما در یاری به مردم استان های فارس و مرکزی پرواز کرده اند.

وی گفت: ارتقای هدفمند توان پروازی و تسلیحاتی بالگردهای جنگنده، هجومی، ترابری تاکتیکی و شناسایی و نیز آموزش مداوم نیروی انسانی متعهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوانیروز ارتش اصفهان 190 سورتی پرواز امدادی در 2 استان انجام داد

هوانیروز ارتش اصفهان 190 سورتی پرواز امدادی در 2 استان انجام داد