مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مرداد 1400 ساعت 04:352021-08-19اجتماعي

روز عاشورا عشق بود و بس...


هر چند محرم دو سالی ست رنگ و بوی دیگر دارد اما عاشقان حسین(ع) عزادار بوده و پایبند به ماندگاری فرهنگ عاشورایی هستند؛ استان مازندران نیز در روز دهم محرم همانند سایر استان های کشور با رعایت پروتکل ها عزاداری کرده و فرهنگ عاشورا را زنده نگه می دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، این روزها عجیب حال و هوای زیارت حرم حسین(ع) به سر می زند و از گوشه و کنار خیابان و کوچه ها نامت شنیده می شود؛ از پیر و جوان، زن و مرد همه عزادار هستند و صدای مویه ها زیرصدای طبل و سنج جوانان هیات ها است.

دل ها به یاد نام اباعبدالله الحسین(ع) بهم گره خوده و دست ها مدام بر دل می کوبد تا شاید قراری گیرد دل بی قرارمان؛ امروز نام عباس(ع) و فردا نام حسین(ع) را از زبان مداحان و ذاکران اهل بیت علیه السلام به تکرار می شنویم و با خود قرار می گذاریم بماند رسم این عاشقی در زندگی مان.

مازندران حال و هوای عاشورایی گرفته و مردم به تکاپو افتاده اند؛ امسال را یاد کنیم؛ شاید تکراری دیگر نباشد و نزد سیدالشهدا (ع) سربلند و روسفید باشیم.

همان طور که پیش بینی می شد امسال نیز با توجه به شیوع دلتا درمان زحمتکش بسیار حائز اهمیت است؛ بیاییم در این روزها روحیه خودباوری و ایثار را تقویت و برای سلامتی بیماران کرونایی دعا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز عاشورا عشق بود و بس...

روز عاشورا عشق بود و بس...