مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مرداد 1400 ساعت 04:252021-08-19بين الملل

سقوط دولت و ارتش افغانستان در مدت 11 روز را پیش بینی نکرده بودیم!


رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا در یک کنفرانس خبری ادعا کرد که «هیچ شواهد و اطلاعاتی در دست نبود که نشان دهد طالبان به این سرعت قادر خواهند بود افغانستان را تصرف کنند».

- رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا در یک کنفرانس خبری ادعا کرد که هیچ شواهد و اطلاعاتی در دست نبود که نشان دهد طالبان به این سرعت قادر خواهند بود افغانستان را تصرف کنند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مارک میلی در یک کنفرانس خبری در وزارت دفاع آمریکا در گفت وگو با خبرنگاران مدعی شد: نه من و نه دیگران هیچ (اطلاعاتی) را مشاهده نکردیم که نشان دهد ارتش و دولت افغانستان ظرف 11 روز سقوط خواهد کرد! رییس ستاد ارتش آمریکا این اظهارات را در پاسخ به پرسشی درباره گزارش اِن بی سی نیوز در خصوص نادیده گرفتن هشدار آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (CIA) درباره سقوط سریع دولت افغانستان توسط دولت جو بایدن مطرح کرد.

مارک میلی در ادامه افزود: نیروهای امنیتی افغانستان از ظرفیت لازم برخوردار بودند و منظور من این است که آنها آموزش، اندازه و توانایی دفاع از کشور خود را داشتند.

این به مسئله به اراده و رهبری برمی گردد .

رییس ستاد ارتش آمریکا همچنین گفت: من قبلاً از همین تریبون و در جریان ادای شهادت در کنگره گفته بودم که اطلاعات به وضوح نشان می داد که سناریوهای متعددی امکان پذیر است: یکی از آنها تصرف کامل (افغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقوط دولت و ارتش افغانستان در مدت 11 روز را پیش بینی نکرده بودیم!

سقوط دولت و ارتش افغانستان در مدت 11 روز را پیش بینی نکرده بودیم!