مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مرداد 1400 ساعت 04:202021-08-19پزشكي

بازدید رییس دانشگاه علوم پزشکی از عزاداری شهر سی سخت/رضایت از رعایت پروتکل ها


رییس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از مراسمات عزاداری شهر سی سخت در تاسوعا و عاشورای حسینی بازدید و از نحوه اجرای پروتکل های بهداشتی از طرف عزاداران بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از سی سخت رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار دنا و امام جمعه شهر سی سخت با حضور در مراسمات عزاداری شهر سی سخت در تاسوعا و عاشورای حسینی از  نحوه اجرای پروتکل های بهداشتی از طرف عزاداران بازدید کردند.

ظفر پریسای رییس شبکه بهداشت و درمان دنا گفت: رییس دانشگاه علوم پزشکی استان در بازدید از مراسمات عزاداری شهر سی سخت از نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی در این مراسمات و همچنین حضور کادر بهداشت و درمان بازدید  و رضایت کامل خود را از این بازدید ها اعلام کرد.

 پریسای گفت: دکتر یزدان پناه با حضور در مراسمات عزاداری اباعبدالله الحسین در شهر سی سخت خاطرنشان کرد که مراسمات و رعایت پروتکل های بهداشتی در شهری سی سخت قابل قبول بوده و مردم در نظر داشته باشند با رعایت فاصله گذاری اجتماعی  در مراسمات کمک بزرگی به بهداشت و درمان شهرستان خواهند کرد.

پرویز یزدان پناه هم گفت: مردم در شب های عزیز تاسوعا و عاشورا رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک سرلوحه کار قرار داده و با رعایت این اصول از شیوع این بیماری جلوگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید رییس دانشگاه علوم پزشکی از عزاداری شهر سی سخت/رضایت از رعایت پروتکل ها

بازدید رییس دانشگاه علوم پزشکی از عزاداری شهر سی سخت/رضایت از رعایت پروتکل ها