مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مرداد 1400 ساعت 03:552021-08-19اقتصادي

افتتاح طرح اضطراری آبرسانی به همدان/ انتقال 200 لیتر در ثانیه آب به همدان


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان از افتتاح طرح اضطراری آبرسانی به همدان خبر داد و گفت: در قالب این طرح 200 لیتر آب به همدان انتقال می یابد.

- منصور ستوده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: پروژه آبرسانی به همدان با همکاری موسسه بعثت قرارگاه خاتم الانبیاء و شرکت آب و فاضلاب استان همدان، انجام شده و امیدواریم در این سال که خشک ترین سال آبی است، کمترین مشکلات را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه خط طرح آب رسانی اضطراری به همدان 70 کیلومتر است تصریح کرد: این آب از طریق چاه هایی که آبفا حفاری کرده پمپاژ و با ورود به تصفیه خانه در نهایت وارد خط اصلی و به خط مخزن پارک مردم متصل خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان همدان به تصفیه خانه این طرح اشاره کرد و گفت: این تصفیه خانه دو مخزن با گنجایش هر کدام 30 هزار متر مکعب دارد و پس از تصفیه، آب را به خط اصلی 35 کیلومتری، برای انتقال به مخزن پارک مردم منتقل می کند.

وی با بیان اینکه با بهره برداری از طرح اضطراری آبرسانی به همدان 200 تا 250 لیتر در ثانیه آب آشامیدنی مورد نیاز شهر همدان تامین می شود گفت: بیشترین حجم اجرایی پروژه اضطراری آبرسانی همدان شامل لوله گذاری است.

ستوده عنوان کرد: طرح اضطراری آبرسانی تامین کننده حدود 15 درصد آب مورد نیاز شهر همدان است که جبران کم آبی تنها با همکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح طرح اضطراری آبرسانی به همدان/ انتقال 200 لیتر در ثانیه آب به همدان

افتتاح طرح اضطراری آبرسانی به همدان/ انتقال 200 لیتر در ثانیه آب به همدان