مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مرداد 1400 ساعت 02:252021-08-18اجتماعي

شهرک توحید، جایی از جنس ویرانی


شهر توحید در هلیلان اسیر بی تدبیری ها و ناکارآمدی ها است چرا که به گفته ی شهروندان با مشکلات متعدد شهری از جمله نبود جدول کشی خیابان ها، آب گرفتگی ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، با گذشت بیش از 2 دهه از استقرار شهرداری شهر توحید هنوز طرح جامع و کاملی برای ابهام زدایی محدوده شهری شهر توحید در دست نیست.

خیلی از ساکنان شهر توحید که نسبت به ساخت و ساز اقدام کرده اند هیچ گونه خدمات عمرانی و رفاهی برای ساکنان محدوده شهری در نظر نگرفته اند و وضعیت بسیار وخیمی از جمله عدم زیرسازی جاده، خیابان، کوچه، جدول کشی، روشن سازی معابر، نداشتن انشعابات آب، برق و گاز و.

در اکثر نقاط حواشی شهر به وضوح دیده می شود.

  این شهر در مسیر سه استان ایلام، کرمانشاه و لرستان قرار دارد و از شهرستان ها و استان های همجوار نیز مهاجر پذیر است و بایستی مورد توجه ویژه مسوولین قرار می گرفت و خدمات شهری خاصی نیز در آن اجرایی می شد اما از هیچ امکاناتی برخوردار نیست و تمامی شهروندان از این باب محروم هستند.

برخی از شهروندان ابراز داشتند که بارها به مسوولین شهرستان و استانی مراجعه کرده اند اما هر بار با درهای بسته مواجه شده اند و هیچ گونه پاسخی در این زمینه برای رفع مشکلات آنها از سوی مسوولین ارائه نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک توحید، جایی از جنس ویرانی

شهرک توحید، جایی از جنس ویرانی