مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مرداد 1400 ساعت 17:052021-08-18سياسي

یک هیئت روزی 2000 آبمیوه و شربت در بیمارستان های مشهد توزیع می کند


مسئول باشگاه مجازی های انقلابی در مشهد از تولید و توزیع روزانه 2 هزار بطری آبمیوه طبیعی، شربت سکنجبین و گلاب بین بیماران کرونایی و کادر درمان در قالب پویش «یک جرعه مهربانی» در بیمارستان های این شهر خبر داد.

- مصطفی شریف در گفت وگو با خبرنگار فارس در خصوص پویش یک جرعه مهربانی اظهار کرد: اعضای باشگاه مجازی های انقلابی از امروز که روز تاسوعا است تصمیم به تولید آبمیوه و شربت برای بیماران کرونایی و کرونا هم زمان است، این پویش را ادامه دهیم.

وی بابیان اینکه در حال حاضر تنها با یک دستگاه آبمیوه گیری کار را آغاز کردیم، ابراز کرد: برای ادامه کار و تسریع در روند تأمین آبمیوه نیازمند تجهیزاتی نظیر دستگاه آبمیوه گیری هستیم که امیدواریم با همراهی و حمایت مردم نوع دوست و خیر محقق شود.

مسئول باشگاه مجازی های انقلابی ادامه داد:  همچنین از شهروندانی که تمایل به خرید و اهدای مواد اولیه مانند سیب و بطری آبمیوه به صورت مستقیم داشته باشند استقبال می کنیم.

وی بابیان اینکه بیمارستان های شهید کامیاب، رضوی، امام رضا، قائم و شهید هاشمی نژاد به عنوان بیمارستان های هدف انتخاب شده اند، خاطرنشان کرد: هیئت مجازی های انقلابی نیز در این ایام در این کار همراهی و مشارکت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک هیئت روزی 2000 آبمیوه و شربت در بیمارستان های مشهد توزیع می کند

یک هیئت روزی 2000 آبمیوه و شربت در بیمارستان های مشهد توزیع می کند