مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مرداد 1400 ساعت 11:102021-08-18سياسي

آیت الله فاضل لنکرانی: اشک بر امام حسین (ع) علامت ایمان به خداست


آیت الله فاضل لنکرانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با انتقاد از برخی افراد جاهل و بی خبری که می گویند 1400 سال پیش کسی کشته شده چرا ما اکنون گریه کنیم؟ یا آن انسان های کم خردی که می گویند بعضی از خلفای پیامبر هم کشته شدند چرا ما فقط برای امیرالمؤمنین و .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام قم در ایام حزن و اندوه شهادت سرورو سالار شهیدان با بیان اینکه یکی از تعابیر بسیار مهم در مورد امام حسین که در روایات متعدد از ائمه صادر شده و در اشعار هم مورد توجه قرار گرفته و حتی در بعضی از زیارت نامه های امام حسین وارد شده عبارت قتیل العبرات یا قتیل العبره است گفت: خدای متعال اشک بر امام حسین را علامت ایمان انسان قرار داده و هر چه این اشک عمیق تر و بیشتر باشد، درجات ایمان انسان بالاتر خواهد بود.

آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی ادامه داد: بکاء و گریه بر امام حسین از جمله مسائل بسیار مسلم و روشن و دارای ثواب بسیار ویژه است که آثار بسیار مهم دنیوی و اخروی در بر دارد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تبدیل شدن چشمی که برای حسین(علیه السلام) اشک می ریزد به عنوان محبوب ترین چشم ها در نزد خدای تبارک و تعالی را از آثار اشک دانست و افزود: اثر دوم این اشک این است که ملائکه ی الهی از طرف خدای تبارک و تعالی مأمور هستند تا اشک های ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله فاضل لنکرانی: اشک بر امام حسین (ع) علامت ایمان به خداست

آیت الله فاضل لنکرانی: اشک بر امام حسین (ع) علامت ایمان به خداست