مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مرداد 1400 ساعت 10:102021-08-18سياسي

عشق به اهل بیت (ع) بدون معرفت شناس بی ارزش است


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: داشتن عشق احساسی بدون معرفت در ساحت اهل بیت (ع) ارزشی ندارد همانطور که تنها یک تصویر از قد و قامت قمر بنی هاشم درست نیست.

- مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: داشتن عشق احساسی بدون معرفت در ساحت اهل بیت (ع) ارزشی ندارد همانطور که تنها یک تصویر از قد و قامت قمر بنی هاشم درست نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازنتوانستیم با شور در کنار هم عزاداری کنیم.

وی، عشق همراه با معرفت شناسی را ارزشمندترین کارها دانست و ادامه داد: داشتن عشق احساسی بدون معرفت در ساحت اهل بیت (ع) ارزشی ندارد همانطور که تنها یک تصویر از قد و قامت و توان جسمانی قمر بنی هاشم درست نیست، عزا و سوگ ما برای شهیدی است که در راه خدا جان داده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی به دو خصوصیت بصیرت و ایمان شکست ناپذیر قمر بنی هاشم در کلام امام صادق (ع) اشاره کرد و گفت: بینش انسان بر دو قسم انفعالی و ارادی است، شما در فضایی نشستید و ناگهان چشمتان به در ودیوار می افتد، این دیدن انفعالی است اما زمانی شما به دنبال کسی می گردید و در جمعیت جستجو می کنید، این دید، ارادی است.

وی با بیان این که بینش ارادی برای انسان تولید خط حرکتی می کند، گفت: از زمان بعثت پیغمبر اکرم، تمام مشکلات از بینش های ارادی انسان ها بوده که دچار انحراف از خط امامت شده اند، اگر انسان ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عشق به اهل بیت (ع) بدون معرفت شناس بی ارزش است

عشق به اهل بیت (ع) بدون معرفت شناس بی ارزش است