مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مرداد 1400 ساعت 09:152021-08-18سياسي

نمی توانیم جلوی دسته جات را بگیریم؛ باید مدیران هیئت ها اقناع می شدند


معاون اجتماعی ناجا استان قم با بیان این که نیروی انتظامی نمی تواند به زور جلوی حضور دسته جات را بگیرد عنوان کرد: شورای هیئت های مذهبی و سازمان تبلیغات باید زودتر مدیران دسته جات را اقناع می کرد.

- نمی توانیم جلوی دسته جات را بگیریم؛ باید مدیران هیئت ها اقناع می شدند ایسنا/قم معاون اجتماعی ناجا استان قم با بیان این که نیروی انتظامی نمی تواند به زور جلوی حضور دسته جات را بگیرد عنوان کرد: شورای هیئت های مذهبی و سازمان تبلیغات باید زودتر مدیران دسته جات را اقناع می کرد.

با حضور گسترده دسته جات عزاداری علی رغم توصیه های اکید مسئولان بهداشتی و ممنوعیت کامل آن توسط مقامات اجرایی استان، به سراغ مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان قم رفتیم و وی نیز مقصر این مساله را نیروی انتظامی دانست چون آنها نمی توانند جلوی دسته جات را بگیرند.

در همین رابطه سرهنگ محمدرضا فرح بخش، سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی قم، در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: وظیفه ناجا، تأمین امنیت عمومی جامعه است و جلوگیری از دسته روی ها بیشتر وظیفه ناجا است.

وی ادامه داد: هیئت های مذهبی زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی و شورای هیئت های مذهبی هستند و زمانی که آن ها از هیئت ها می خواهند که دست روی نداشته باشند اما آن ها پیروی نمی کنند نشان می دهد که سازمان تبلیغات را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمی توانیم جلوی دسته جات را بگیریم؛ باید مدیران هیئت ها اقناع می شدند

نمی توانیم جلوی دسته جات را بگیریم؛ باید مدیران هیئت ها اقناع می شدند