مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مرداد 1400 ساعت 09:052021-08-18سياسي

مراسم تاسوعای حسینی در گناوه برگزار شد


مراسم عزاداری اقشار مختلف مردم شهرستان گناوه در شب و روز تاسوعای حسینی با رعایت موازین و پروتکل های بهداشتی اعلام شده شد.

- height= 437 src= https://media.

mehrnews.

com/d/2021/08/18/3/3865215.

jpg width= 600 > همچنین بهره مندی از فضای مجازی نیز بخش قابل توجهی از برنامه های سوگواری این روز است و از این ظرفیت نیز استفاده گسترده ای در پخش برنامه های امسال با توجه به شرایط کرونایی شده است.

برگزاری برنامه های مختلف مانند پخش سخنرانی و سینه زنی و نوحه خوانی در فضای مجازی، پخش صوت های مداحی و سینه زنی محرم در سطح شهر، پخت نان صلواتی و برنامه های متنوع مناسب این ایام از دیگر برنامه ها در حال اجرا است.

حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی پیش از ظهر چهارشنبه در آیین روز تاسوعا با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و یاران باوفایش اظهار داشت: روز تاسوعا به شخصیت حضرت اباالفضل (ع) اختصاص داده می شود که ایشان دارای ویژگی های منحصر به فرد است.

وی ادامه داد: حضرت قمر بنی هاشم (ع) شخصیت بزرگی که چندین امام معصوم (ع) پیرامون شخصیت والای آن حضرت بیاناتی فرموده اند و ایشان را مدح و ستایش کرده اند.

امام جمعه گناوه خاطرنشان کرد: امام سجاد (ع) فرمودند: خداوند مقام و منزلت و جایگاهی به عمویم، قمر بنی هاشم (ع) داده که فردای قیامت همه شهدا به آن مقام غبطه می خورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم تاسوعای حسینی در گناوه برگزار شد

مراسم تاسوعای حسینی در گناوه برگزار شد