مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مرداد 1400 ساعت 07:452021-08-18بين الملل

تلاش روسیه برای کاهش تنش میان ارتش ترکیه و نیروهای قسد در حومه حسکه


برای چهارمین روز متوالی، تنش میان ارتش ترکیه و گروه های وفادار آن از یک سو  و نیروهای سوریه دموکراتیک(قسد) از سوی دیگر ادامه داشته و تشدید درگیری ها و عملیات گلوله باران منجر به موج گسترده ای از آوارگی ساکنان روستاهای تل تمر و راس العین در حومه شمال غربی حسکه شده است.

- برای چهارمین روز متوالی، تنش میان ارتش ترکیه و گروه های وفادار آن از یک سو  و نیروهای سوریه دموکراتیک(قسد) از سوی دیگر ادامه داشته و تشدید درگیری ها و عملیات گلوله باران منجر به موج گسترده ای از آوارگی ساکنان روستاهای تل تمر و راس العین در حومه شمال غربی حسکه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه لبنانی المیادین، به رغم اینکه هیچ اطلاعات قطعی درباره وجود قربانیان غیرنظامی در دست نیست و خسارات مالی گسترده ای وارد شده است، اما داده های المیادین بر این امر تاکید دارند که در صفوف نیروهای ترکیه در دو پایگاه تل المناخ و عنیق الهوی تعدادی کشته و زخمی برجای مانده است.

منابع افزودند: ارتش ترکیه اراده کرده است تا پاسخ شدیدی را علیه حملات به مواضع خود در حومه تل تمر بدهد تا بر آمادگیش در بازدارندگی حملات تاکید کند و حملات توسعه طلبانه بیشتری را در مناطق تحت کنترل نیروهای سوریه دموکراتیک در حومه حسکه انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش روسیه برای کاهش تنش میان ارتش ترکیه و نیروهای قسد در حومه حسکه

تلاش روسیه برای کاهش تنش میان ارتش ترکیه و نیروهای قسد در حومه حسکه