مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مرداد 1400 ساعت 07:052021-08-18پزشكي

مدیریت استان حامی کادر بهداشت و درمان است


استاندار قم با تأکید بر تأمین واکسن مورد نیاز استان در راستای تحقق نهضت فراگیری واکسیناسیون، مدیریت استان را پشتیبان کادر بهداشت و درمان دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست در جلسه ستاد مقابله با در سطح استان شکل گرفته و اعمال محدودیت ها و طرح های مختلف مورد توجه است و بعضا محدودیت ها در استان قم و با مختصات خاص این استان موجب شده در استان های دیگر اعمال این محدودیت ها به راحتی پذیرفته شود.

سرمست تصریح کرد: طبق گزارش دانشگاه علوم پزشکی، 75 درصد از برون سپاری در بهداشت قم صورت گرفته و می طلبد عنایت و حمایت بیشتری به این بخش شود تا نیروهای حوزه بهداشت دلسرد نشوند، ضمن آن که کادر پرستاری نیز نیاز به حمایت و انگیزش بیشتری دارند.

وی خاطرنشان کرد: با این که یک هزار و 250 بستری در تخت های بیمارستانی در استان داشتیم، با پیگیری توانستیم تقاضای 200 تخت سیار تنفسی را نیز مورد توجه قرار دهیم، همچنین درباره تأمین اکسیژن و در جهت جلوگیری از بروز مشکلات، هماهنگی هایی با استان مرکزی انجام شده است.

استاندار قم همچنین اظهار کرد: در مورد تعطیلی ها نیز هماهنگی خوبی صورت گرفت، هر چند بر این باوریم که به جای کنترل ترددها باید به کنترل تجمعات توجه داشت، اما وقتی دستگاه تخصصی یک نظری را ابراز می کند خود را ملزم به رعایت آن می دانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت استان حامی کادر بهداشت و درمان است

مدیریت استان حامی کادر بهداشت و درمان است