مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مرداد 1400 ساعت 06:352021-08-18سياسي

تاکید بر رعایت اصول انطباق و موازین شرعی در مراکز ارائه خدمات سلامت فارس


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز بر رعایت حداکثری اصول انطباق در مراکز ارائه خدمات سلامت استان فارس، به ویژه در پایگاه های واکسیناسیون و بخش های تازه راه اندازی شده مانند opat تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز،پیرو تاکید دکتر مهرزاد لطفی رییس دانشگاه بر رعایت اصول انطباق و موازین شرعی در مراکز ارائه خدمات سلامت استان فارس؛ در نشست های شورای انطباق دانشگاه و ستاد مدیریت کرونا، صبح امروز نشستی با حضور مشاور عالی رییس دانشگاه، جمعی از مدیران ارشد دانشگاه و جمعی از اعضای کمیته انطباق دانشگاه برگزار شد.

  مشاور عالی رییس دانشگاه در این نشست با اشاره به ضرورت حفظ حریم خصوصی دریافت کنندگان خدمات بهداشتی و درمانی، گفت: در اجرای فرآیند واکسیناسیون به عنوان اولویت کنونی مجموعه سلامت استان نیاز است این اصل مورد توجه جدی قرار گرفته و تا حد امکان، محل های تزریق واکسن برای بانوان و آقایان بر اساس شرایط هر مرکز، تفکیک شود.

 علی توکلی توجه به رعایت مسایل اخلاقی و شرعی را یکی از ابعاد ارائه خدمات نظام سلامت در کشور دانست که در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز همواره مورد توجه قرار گرفته و در حال حاضر نیز با راه اندازی مراکز واکسیناسیون و بخش های تازه راه اندازی شده مانند opat، لازم است اجرایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر رعایت اصول انطباق و موازین شرعی در مراکز ارائه خدمات سلامت فارس

تاکید بر رعایت اصول انطباق و موازین شرعی در مراکز ارائه خدمات سلامت فارس