مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مرداد 1400 ساعت 06:252021-08-18سياسي

کرونا جامعه را دچار سوگ ابراز نیافته کرده/ زندگی در لحظه را یاد بگیریم


متاسفانه در این روزها حتی نمی توانیم برای از دست رفتگان مراسم عزاداری برگزار کنیم و دچار سوگ ابراز نیافته شدیم، یعنی فرصتی برای غمگین بودن نداشتیم و موفق به تخلیه هیجانات منفی نشدیم.

- ایسنا/گیلان یک روانشناس گفت: متاسفانه در این روزها حتی نمی توانیم برای از دست رفتگان مراسم عزاداری برگزار کنیم و دچار سوگ ابراز نیافته شدیم، یعنی فرصتی برای غمگین بودن نداشتیم و موفق به تخلیه هیجانات منفی نشدیم.

شادی یوسفی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز تعطیلات کرونایی و لزوم تعطیلی ادارات و اصناف و بانک ها، اظهار کرد: براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا ما وارد یک تعطیلات کرونایی شدیم و بهتر است که هدف از ایجاد این تعطیلات را فراموش نکنیم، زیرا مهمترین هدف آن کنترل سیر پیش رونده بیماری و شکسته شدن چرخه ابتلاست.

وی با بیان اینکه مهمترین مسئولیت اجتماعی ما در تعطیلات کرونایی ماندن در خانه و قرنطینه است، افزود: قطعا رفتن به مسافرت و حضور در جمع های خانوادگی و میهمانی ها اثر این تعطیلات را از بین می برد، زیرا تعطیل شدیم تا به سلامت خود و خانواده خودمان کمک کنیم؛ نه اینکه به تفریح و گردش و مسافرت بپردازیم لذا باید خودمان را در خانه سرگرم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا جامعه را دچار سوگ ابراز نیافته کرده/ زندگی در لحظه را یاد بگیریم

کرونا جامعه را دچار سوگ ابراز نیافته کرده/ زندگی در لحظه را یاد بگیریم