مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مرداد 1400 ساعت 06:002021-08-18سياسي

طرح ایران یاران جوان در همدان آغاز شد


معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان همدان از اجرای طرح ایران یاران جوان در هلال احمر برای خدمات رسانی به انجام واکسیناسیون در همدان خبر داد.

- ایسنا/همدان معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان همدان از اجرای طرح "ایران یاران جوان" در هلال احمر برای خدمات رسانی به انجام واکسیناسیون در همدان خبر داد.

مریم پاک بین در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: این طرح با همکاری مجموعه علوم پزشکی انجام شده و اعضای داوطلب کانون های دانشجویی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در طرح ملی واکسیناسیون کرونا مشارکت دارند.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح از 25 مرداد ماه بر اساس دستورالعمل به صورت رسمی آغاز شده است، تصریح کرد : تا کنون 27 نفر با هماهنگی مجموعه علوم پزشکی در مراکز تزریق واکسیناسیون کرونا حضور داشته و در بخش های مختلف از جمله تزریق واکسن و ثبت اطلاعات افراد در سیستم در این طرح مشارکت دارند.

پاک بین به حضور داوطلبان هلال احمر بیش از آغاز این طرح اشاره و اضافه کرد: داوطلبان جمعیت هلال احمر همدان از قبل در اجرای طرح واکسیناسیون کمک کرده اند، اما با آغاز اجرای دستورالعمل این طرح، حضور نیروهای هلال احمر پررنگ تر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ایران یاران جوان در همدان آغاز شد

طرح ایران یاران جوان در همدان آغاز شد