مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مرداد 1400 ساعت 05:452021-08-18حوادث

کاهش 50 درصدی ورود به مازندران/ تشدید ممنوعیت ها ادامه دارد


سرپرست پلیس راه مازندران با تاکید بر اینکه درحال حاضر در گردنه گدوک سوادکوه، ولی آباد کندوان و پلور هراز سه واحد گشت پلیس راه و دو واحد انتظامی به صورت شبانه روزی در محل حضور دارند، - هادی عبادی امروز درباره وضعیت تردد در محورهای شمال در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: درحال حاضر وضعیت تردد در محورهای مازندران نسبت به روز گذشته آرام تر شده و حجم ورودی ها نسبت به روز گذشته کاهش یافته است.

وی افزود: درحال حاضر در ورودی محورهای گدوک سوادکوه،  لاریجان آمل و چالوس شاهد تردد ناوگان عمومی هستیم و خودروهای سواری غیربومی برگشت داده می شوند.

سرپرست پلیس راه مازندران با بیان اینکه ورودی های استان در 24 ساعت گذشته 50 درصد کاهش پیدا کرد، تصریح کرد: باوجود تلاش های پلیس شاهد مطرح شدن مسائلی کذب در فضای مجازی مبنی بر بازگشایی جاده ها و حضور نداشتن پلیس در جاده ها هستیم که متاسفانه برخی تمایل دارند پلیس این فضا را رها کند.

این مسوول با اعلام اینکه فشار بیشتری در تعطیلات اخیر به پلیس راه وارد شد، اضافه کرد: به این دلیل که ممنوعیت ها در سراسر کشور بوده اثرش را بهتر گذاشته ، چراکه ممنوعیت هفته های اخیر تنها در استان های شمالی بوده ولی ممنوعیت جاری در سراسر جاده ها اجرا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 50 درصدی ورود به مازندران/ تشدید ممنوعیت ها ادامه دارد

کاهش 50 درصدی ورود به مازندران/ تشدید ممنوعیت ها ادامه دارد