مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مرداد 1400 ساعت 05:352021-08-18بين الملل

پنج دروغ بایدن درباره افغانستان


تحلیلگر مشهور عرب در یادداشتی به بیان رسوایی های آمریکا در افغانستان، پنج دروغ موجود در گفتمان جو بایدن و چرایی اهمیت آینده افغانستان در نگاه برخی افراد و غفلت از آینده مهم تر آمریکا پرداخت.

- تحلیلگر مشهور عرب در یادداشتی به بیان رسوایی های آمریکا در افغانستان، پنج دروغ موجود در گفتمان جو بایدن و چرایی اهمیت آینده افغانستان در نگاه برخی افراد و غفلت از آینده مهم تر آمریکا پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالباری عطوان، سردبیر روزنامه فرامنطقه ای رای الیوم در سرمقاله ای نوشت: سریال رسوایی هایی که قسمت های آن را در چند روز گذشته در صحنه افغانستان دیدیم و با سخنرانی جو بایدن به پایان رسید، بیانگر ظهور ناگهانی و دوباره اسلام سیاسی و بازگشت امارت اسلامی دوم طالبان نیست، بلکه همچنین به سقوط نهایی نظریه غربی حاکم در طول 30 سال گذشته و ماهیت آن مبنی بر استفاده از نیروی نظامی برای براندازی دیکتاتوری و جایگزینی آن با نظام دموکراتیک مبتنی بر تمدن غربی، با ضربه ای محکم است.

رسانه های غربی و به ویژه رسانه های آمریکایی نیز وقتی در افغانستان بر موضوعات دوجانبه ای که آن را بی اهمیت نمی دانیم متمرکز شدند همچون نگرانی از وضعیت زنان پس از بازگشت قریب الوقوع حکمرانی طالبان، در آزمون افغانستان شکست خوردند و از مساله اصلی، که آغاز شمارش معک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنج دروغ بایدن درباره افغانستان

پنج دروغ بایدن درباره افغانستان