مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مرداد 1400 ساعت 05:302021-08-18ورزشي

مدیرعامل بانک رفاه در سالروز تأسیس این بانک :آینده ای روشن و امید بخش پیش روست


مدیرعامل بانک رفاه در سالروز تأسیس این بانک :آینده ای روشن و امید بخش پیش روست اسماعیل لله گانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران به مناسبت 27 مرداد ماه، در پیامی سالگرد تاسیس این بانک را تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است: 27 مرداد ماه سالروز تأسیس بانک رفاه کارگران بر تمامی سهامداران، کارکنان، مشتریان و ذی نفعان مبارک باد.

از تأسیس و شکل گیری بانک رفاه کارگران بیش از شش دهه می گذرد.

بانکی که حوادث مختلف را با موفقیت پشت سر گذاشته است و در تمامی دوران، رسالت و وظیفه خویش را که همانا خدمت رسانی شایسته به مشتریان به ویژه قشر زحمت کش کارگر، بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی است با جدیت انجام داده است.

اما دایره خدمات بانک فقط به این اقشار محدود نگردیده و در عمر پر برکت خود با ارائه خدمات مطلوب به واحدهای تولیدی و بنگاه های اقتصادی، گام های مؤثری در راه رشد و شکوفایی اقتصاد کشور برداشته است.

همراهی و همگامی با فعالان حوزه سلامت و تلاش برای بهبود و ارتقاء خدمات بهداشتی و درمانی هم وطنان به ویژه در دوران حساس کنونی که کشور گرفتار بیماری کرونا شده است، برنامه ریزی و تلاش برای ایجاد اشتغال و توسعه مسئولیت های اجتماعی در قالب فعالیت های آموزشی و تأسیس مدارس، آبرسانی به مناطقی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل بانک رفاه در سالروز تأسیس این بانک :آینده ای روشن و امید بخش پیش روست

مدیرعامل بانک رفاه در سالروز تأسیس این بانک :آینده ای روشن و امید بخش پیش روست