مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مرداد 1400 ساعت 05:052021-08-18پزشكي

روند شیوع کرونا در پیک پنجم در برخی استان های کشور نزولی شد


استاد اپیدمیولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: روند شیوع کرونا در برخی از استان های کشور نزولی شده و باید با برنامه ریزی درست این شرایط را بهبود بخشید.

- کوروش هلاکویی در گفت وگو با در ارزیابی شیوع محاسبه نشده است.

استاد اپیدمیولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه 650 مرگ مربوط به یک روز مربوط به زمان حال نیست، تصریح کرد: این افراد حدود چهار الی پنج هفته پیش رفتار پرخطری داشته اند و نتایج آن امروز مشخص شده است تنها آمار ابتلاء، به روز است.

شیوع کرونای دلتا در کشور به شوخی گرفته شد وی با بیان اینکه در کشوری مانند نیوزیلند با مشاهده تنها یک مورد مبتلا به کرونای دلتا همه کشور حتی داروخانه ها و سوپرمارکت ها را لاک داون کردند، ابراز داشت: این در حالی است که در کشور علی رفم مشاهده تعداد زیادی از مبتلایان به این بیماری هیچ اقدام جدی صورت نگرفت و بیشتر به شوخی گرفته شد.

هلاکویی نایینی با بیان اینکه ضروری است شهروندان نسبت به مسئولیت اجتماعی خود در زمینه شیوع حق الناس است و چنانچه فردی به دیگری بیماری را منتقل کند حق الناس را ایجاد کرده است.

مردم باید نسبت به شرایط خطرسنجی داشته باشند وی با بیان اینکه مردم باید خطرسنجی داشته باشند نسبت به جاهایی که حضور می یابند، ادامه داد: مردم باید از حضور در تجمعات پرهیز کنند و خود به فک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند شیوع کرونا در پیک پنجم در برخی استان های کشور نزولی شد

روند شیوع کرونا در پیک پنجم در برخی استان های کشور نزولی شد