مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مرداد 1400 ساعت 04:452021-08-18ورزشي

دوومیدانی کاران ناشنوا به دنبال کسب مدال در لهستان


رییس انجمن دوومیدانی ناشنوایان گفت: تلاش بر این است که پس از 2 سال دوری از مسابقات، در قهرمانی جهان لهستان حضور قدرتمندی داشته باشیم.

- رییس انجمن دوومیدانی ناشنوایان گفت: تلاش بر این است که پس از 2 سال دوری از مسابقات، در قهرمانی جهان لهستان حضور قدرتمندی داشته باشیم.

احمد صائبی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: مسابقات دوومیدانی قهرمانی جهان ناشنوایان از 31 مرداد به مدت یک هفته در لهستان برگزار می شود که برای شرکت در این مسابقات 4 دوومیدانی کار در رشته های دوی سرعت، پرتاب دیسک و دهگانه 30 مرداد عازم لهستان می شوند.

وی گفت: این اعزام در شرایطی صورت می گیرد که دوومیدانی کاران ناشنوا به دلیل کرونا 2 سال در هیچ تورنمنت برون مرزی حضور نداشتند و برای اولین بار عازم مسابقات قهرمانی جهان می شوند.

وی از سجاد پیرآیقرچمن (پرتاب دیسک)، یاشار وقار (دهگانه)، طارق عبیات و هاشم یادگاری (دونده دوی صد و دویست متر) به عنوان دوومیدانی کاران ناشنوا اعزامی به لهستان نام برد.

رییس انجمن دوومیدانی ناشنوایان خاطرنشان کرد: 4 دوومیدانی کار اعزامی در حال حاضر تمرینات خود را زیر نظر عرفان صفاری و صادق قربانی (مربیان تیم ملی) در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب پیگیری می کنند و این تمرینات تا 30 مرداد قبل از اعزام دوومیدانی کاران به لهستان ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوومیدانی کاران ناشنوا به دنبال کسب مدال در لهستان

دوومیدانی کاران ناشنوا به دنبال کسب مدال در لهستان