مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مرداد 1400 ساعت 03:352021-08-18اجتماعي

مرگ در این شهر فریاد می زند/کادر درمان خسته از بی توجهی مردم


خیابان ها شلوغ و شلوغ تر شده است، کرونا سوار بر بی توجهی های مردم در حال تاخت و تاز است، آمار مبتلایان به کرونا در سنندج هر روز بیشتر و بیشتر می شود، - خیلی از پلاک ها جذابیت دارد و به همین دلیل خیلی از افراد نسبت به تعویض پلاک خودرو خود اقدام نمی کنند که در این طرح علاوه براینکه ورودی های استان را کنترل و اجازه ورود پلاک های غیربومی را نمی دهیم هرکس به هر دلیلی قبلا وارد شهر شده مکلف است ظرف 24 ساعت از شهر خارج و به محل سکونت خود برگردد.

درون استان مشکلی نداریم و ستاد کرونا دستوری در این زمینه دستوری ابلاغ نکرده است ولی از مردم انتظار داریم در حد توان از ترددهای غیرمجاز خودداری کنند.

مماشاتی با متخلفین نداریم اعمال قانون در طول این 12 روز بدون مماشات و با جدیت هرچه تمام تر در شهرهای قرمز و نارجی صورت می گیرد و جرائم، یک میلیون تومانی، 500 هزار تومانی و ممنوعت تردد شبانه صرف نظر از هر رنگی حتما از ساعت 10 شب تا 3 صبح جریمه 200 هزار تومانی اعمال می شود.

کسانی که مجوز تردد قبلی دارند همه مجوزها در این محدوده زمانی باطل شده و ارزشی ندارد، مجوز موردی در این چند روز در صورت نیاز توسط فرمانداری ها صادر می شود.

کسانی که مجوز تردد قبلی دارند همه مجوزها در این محدوده زمانی باطل شده و ارزشی ندارد   در مورد کسانی که الان در استان دیگری هستند، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ در این شهر فریاد می زند/کادر درمان خسته از بی توجهی مردم

مرگ در این شهر فریاد می زند/کادر درمان خسته از بی توجهی مردم