مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 21:002021-08-17اجتماعي

آثار مذهبی و دفاع مقدس که میلیونی شدند


چهاردهمین حراج تهران در روز بیست و یکم مرداد ماه در حالی به کار خود پایان داد که آثار مذهبی و دفاع مقدس در بین کارهای ارائه شده، حضور قابل توجهی داشتند.

- اثر دیگری که در دوره چهاردهم به حراج گذاشته شد و دفاع مقدسی محسوب می شود، مربوط به سعید صادقی، هنرمند متولد سال 1332 است.

از میان عکاسان ایرانی نام سعید صادقی هم به جهت حضور پیوسته و مستمر از آغاز تا پایان دوران دفاع مقدس و هم از حیث کیفیت عکس های گرفته شده از اهمیت فراوانی برخوردار است.

عکس سعید صادقی از والفجر مقدماتی 120 میلیون تومان چکش خورد عکسی که در بالا مشاهده می کنید مربوط به این هنرمند است که سال 1361 ثبت شده است.

در نگاه نخست تصویری آشنا و مکرر از حرکت و اعزام سربازان به سوی یک عملیات جنگی است.

با تأملی بر مجموعه عکس های جنگ صادقی می توان باور داشت که عکاس زمانی به بهترین عملکرد خود رسیده که کیفیت منحصر به فرد این رسانه را به انجام رسانده و آن بازنمایی دنیای واقعی پیرامونش در مناطق جنگی است.

حسن جنگجو ـ آلفرد یعقوب زاده عکس بعدی که مربوط به دوره چهاردهم حراج تهران است و آن هم در حوزه دفاع مقدس قرار می گیرد، به آلفرد یعقوب زاده اختصاص دارد.

یعقوب زاده یکی از عکاسان ایرانی است که به واسطه عکس هایش از رویدادهای سیاسی و اجتماعی جهان، به چهره ای شناخته شده در عرصه بین الملل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار مذهبی و دفاع مقدس که میلیونی شدند

آثار مذهبی و دفاع مقدس که میلیونی شدند