مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 19:352021-08-17سياسي

ساخت هزار واحد مسکن و تحویل آنها به مددجویان لرستانی تا پایان سال جاری


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان از ساخت هزار واحد مسکن مددجویی و تحویل آنها به مددجویان تا پایان سال جاری خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان از ساخت هزار واحد مسکن مددجویی و تحویل آنها به مددجویان تا پایان سال جاری خبر داد.

جلال شیخ پور در گفت وگو با ایسنا در تشریح فعالیت های این مرکز از فعالیت 215 مرکز نیکوکاری در استان خبر داد و گفت: این مراکز نیکوکاری با ساماندهی و برون سپاری خدمات حمایتی به نیازمندان در مناطق مختلف استان راه اندازی شده اند.

وی با بیان اینکه از مجموع 215 مرکز یاد شده، چهار مرکز صرفاً فرهنگی، چهار مرکز مربوط به دفاتر ائمه جمعه، 25 مرکز در زمینه اشتغال، هفت مرکز در باب مسکن و ساختمان، 12 مرکز در حوزه و دانشگاه، 26 مرکز صنوف و اداری و 137 مرکز محله محور هستند، اضافه کرد: بیش از یک هزار و 290 نفر از بانوان و آقایان به عنوان اعضای هیئت امنای این مراکز به ارائه خدمات حمایتی مورد نظر به جامعه هدف می پردازند که 22 مورد از مراکز نیکوکاری استان در چهار ماهه نخست امسال راه اندازی شده است.

شیخ پور با بیان اینکه این مراکز در سرفصل ها و سطوح مختلف راه اندازی می شوند، آموزش، مشاوره شغلی، کاریابی و اشتغال نیازمندان، حمایت و پشتیبانی از دانش آموزان، دانشجویان، آموزش خانواده، زنان بی سرپرست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت هزار واحد مسکن و تحویل آنها به مددجویان لرستانی تا پایان سال جاری

ساخت هزار واحد مسکن و تحویل آنها به مددجویان لرستانی تا پایان سال جاری