مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 18:352021-08-17اقتصادي

پیشرفت 75 درصدی پروژه آبرسانی روستای مرزی نهور خواف


پروژه آبرسانی به روستای مرزی نهورکه فاقد شبکه و تأسیسات آبرسانی است با عنایت به پیگیری های صورت پذیرفته از طریق امور آب و فاضلاب و جذب پیمانکار به زودی از آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی امور آب و فاضلاب خواف، سید حسن رضاییان اظهار کرد: این پروژه شامل تکمیل مخزن بتنی 300 مترمکعبی روستای چاه زول، احداث سه باب ایستگاه پمپاژ با مخازن بتنی 50 مترمکعبی و همچنین احداث یک باب مخزن بتنی 100 مترمکعبی در روستای نهور و محوطه سازی و نصب دیواره های بتنی جهت حفاظت فیزیکی و محصور شدن تأسیسات مذکور و همچنین برق رسانی به تجهیزات و تأسیسات تکمیل می شود.

مدیر امور آب و فاضلاب خواف افزود: این پروژه با تکمیل شدن مخزن 300 مترمکعبی، دو باب ایستگاه پمپاژ شماره 1 و 2 از پیشرفت 75 درصدی برخوردار است و پیمانکار پروژه با توجه به اهمیت موضوع با سرعت بسیار خوبی در حال اجرا است و انتظار می رود تا پاییز سال جاری این به پروژه تکمیل و به بهره برداری برسد.

رضاییان تأکید کرد: خط انتقال پروژه مذکور توسط نیروی زمینی سپاه امام رضا(ع) به طول 16 کیلومتر در سال گذشته اجرا شده است و روستای 211 نفری نهور هم اکنون توسط آب و فاضلاب شهرستان به صورت تانکری آبرسانی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 75 درصدی پروژه آبرسانی روستای مرزی نهور خواف

پیشرفت 75 درصدی پروژه آبرسانی روستای مرزی نهور خواف