مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 18:352021-08-17ورزشي

ستاره ای که نه برمی گردد و نه بازی می کند/ بردیا سعادت کجاست؟


پشت خط زن جوان والیبال ایران که راهی لیگ کره جنوبی شده، در بلاتکلیفی به سر می برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بردیا سعادت سال گذشته در لیگ صربستان عملکرد فوق العاده ای داشت و به رغم تجربه کم، اعلام شد نظر مودنا ایتالیا برای همکاری در سال آینده را جلب کرده، اما این خبر خیلی زود تکذیب شد.

مدیر برنامه های این بازیکن جوان شرایط را طوری تنظیم کرد که مجبور به حضور در لژیونر تاریخ والیبال ایران که در فهرست بهترین سرویس زنندگان لیگ صربستان با کسب 41 امتیاز در رتبه دوم تا آخرین دیدار تیمش قرار داشت، خیلی زود مسیر خود را از ایتالیا به سمت کره جنوبی تغییر داد تا شاید در این بین سود بیشتری به ایجنت ها برسد.

هرچند این بازیکن 19 ساله در لیگ ملت ها هم در ترکیب تیم ملی قرار گرفت و عملکرد نسبتاً خوبی هم داشت، اما باید پذیرفت که آینده او با حضور در لیگی مثل لیگ کره جنوبی تضمین نخواهد شد چراکه سطح لیگ این کشور به مراتب پایین تر از سطح لیگ کشورهای اروپایی است.

  در پایان لیگ ملت ها و با موافقت بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی جوانان و مجوز فدراسیون والیبال، بردیا سعادت برای ثبت نهایی قراردادش با باشگاه ویکستورم و حضور در اولین تورنمنت داخلی کره جنوبی با نام کوو کاپ، راهی کره شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاره ای که نه برمی گردد و نه بازی می کند/ بردیا سعادت کجاست؟

ستاره ای که نه برمی گردد و نه بازی می کند/ بردیا سعادت کجاست؟