مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 17:352021-08-17اقتصادي

استفاده از ساختمان به نشر به عنوان داروخانه ویژه بیماران کرونایی


با هدف تسریع در خدمت رسانی به بیماران کرونایی و کاهش زمان انتظار همراهان بیمار برای دریافت دارو، آستان قدس رضوی ساختمان مرکز پخش انتشارات به نشر در خیابان رازی مشهد را برای پشتیبانی از داروخانه مرکزی امام رضا(ع) در اختیار مؤسسه خدمات دارویی رضوی قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، پس از صدور دستور 8 ماده ای تولیت امکانات در مقابله با موج پنجم کرونا، موسسه خدمات دارویی به عرصه تأمین داروهای ضروری بیماران کرونایی ورود کرد تا کمبودهای این حوزه تأمین کند.

خرید مستقیم 40 هزار آمپول رمدسیویر از تهران و عرضه آن در بیمارستان مرکزی امام از جمله این اقدامات بود که به طور طبیعی با مراجعه گسترده خانواده های بیماران همراه شد.

در همین راستا برای کاهش زمان انتظار مراجعه کنندگان به داروخانه امام رضا(ع)، آستان قدس رضوی ساختمان مجاور آن که در اختیار انتشارات به نشر است را هم برای خدمت رسانی به بیماران کرونایی و عرضه داروهای مورد نیاز آن ها اختصاص داد.

فعالیت داروخانه جدید از 27 مرداد مدیرعامل مؤسسه خدمات دارویی رضوی در این باره گفت: برای تسریع در ارائه خدمت  به بیماران کرونایی در داروخانه امام و کاهش حجم مراجعات، فروشگاه کتاب به نشر در نزدیکی این داروخانه به طور موقت برای افزایش فضای خدمت رسانی آماده شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ساختمان به نشر به عنوان داروخانه ویژه بیماران کرونایی

استفاده از ساختمان به نشر به عنوان داروخانه ویژه بیماران کرونایی