مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 16:102021-08-17سياسي

آزادگان درس مکتب انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشتند


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: آزادگان در دوران اسارت تعلیم و تربیت در مکتب انقلاب اسلامی و ولایتمداری را در اوج خود به نمایش گذاشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یاسر شاهی عصر سه شنبه در مراسم تجلیل از جمعی از آزادگان سرافراز در اردبیل اظهار کرد: آزادگان ما در مخوف ترین بندها گرفتار بودند و آنجا درسی که از مکتب ولایت و خانواده و انقلاب اسلامی گرفته بودند به نحو احسن پس دادند طوری که دشمن از آن همه مقاومت و شجاعت آنان به حیرت آمده بود.

وی افزود: وقتی انسان قول و فعل و بیانش در یک موضوع در عالی ترین وجه باشد دشمن مجبور می شود او را تحسین کند، چرا که این قائده اجتماعی است و در طول تاریخ عدالت علی (ع) شهادت امام حسین (ع) و احسان امام حسن (ع) و اثرگذاری انقلاب اسلامی امام راحل و رهبریت مدبرانه مقام عظمای ولایت گویای این قائده است.

این مسئول ادامه داد: اکنون نیز اگر با تحریم قهرآمیز استکبار مواجه هستیم نشان دهنده مبارزه تحسین آمیز ما با دشمنان است.

شاهی با بیان اینکه ذخیره بزرگ انقلاب اسلامی ما آزادگان و فرهنگ آزادگی است، عنوان کرد: نتیجه پژوهشگران بین المللی از اسرای ایرانی و مقایسه آن با سایر اسرای جنگی در کشورهای مختلف نشان داده است که اسرای ایران از شرایط روحی و روانی و اعتقادی بالایی برخوردار بودند که بر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادگان درس مکتب انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشتند

آزادگان درس مکتب انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشتند