مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 15:302021-08-17سياسي

برگزاری مسابقه عکاسی «محرم به روایت تصویر» در جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد


معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مسابقه عکاسی محرم به روایت تصویر ویژه عموم در این نهاد خبر داد.

- برگزاری مسابقه عکاسی محرم به روایت تصویر در جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مسابقه عکاسی محرم به روایت تصویر ویژه عموم در این نهاد خبر داد.

ایمان اکبری گفت: همزمان با فرا رسیدن ماه محرم الحرام 1443 هجری قمری، معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی با همکاری مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی یاسوج برای اولین بار اقدام به برگزاری مسابقه عکاسی محرم به روایت تصویر کرده است.

وی افزود: لذا از تمامی عکاسان و علاقمندان دعوت بعمل می آید که آثار خود را با موضوع به تصویر کشیدن مراسم و آیین های عزادارای اباعبدا.

الحسین (ع) در ماه محرم در قالب cd به شکل حضوری به آدرس یاسوج، بلوار بویراحمد، نبش کاشانی 5 جهاد دانشگاهی استان، معاونت فرهنگی و یا با شماره تلفن های: 09179412022 و 09373415009 از طریق تلگرام و واتساپ (بصورت فایل) ارسال کنند.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد هدف از برگزاری این مسابقه را گسترش فرهنگ و هنر عاشورایی در سطح جامعه، شناخت بهتر قیام عاشورا و تحکیم پیوند بین دین، هنر و رسانه با معرفی و به تصویر کشیدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقه عکاسی «محرم به روایت تصویر» در جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد

برگزاری مسابقه عکاسی «محرم به روایت تصویر» در جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد