مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 15:102021-08-17سياسي

وعده وزیر خارجه پیشنهادی دولت رییسی برای تعیین تکلیف برجام


در جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس، امیرعبداللهیان وزیر خارجه پیشنهادی دولت رییسی برنامه خود را ارائه کرد و تعامل با کشورهای همسایه و تعیین تکلیف پرونده برجام از برنامه های اوست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ سیدجواد حسینی کیا نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از بررسی صلاحیت و برنامه وزیر پیشنهادی امور خارجه در جلسه این کمیسیون خبر داد.

نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از بررسی صلاحیت و برنامه وزیر پیشنهادی امور خارجه در جلسه این کمیسیون خبر داد.

حجت الاسلام سیدجواد حسینی کیا با اشاره به جلسه امروز ( سه شنبه) این کمیسیون که با حضور حسین امیرعبداللهیان وزیر پیشنهادی امورخارجه برگزار شد، گفت: وزیر پیشنهادی برنامه جامعی ارائه کرد، براساس گفته های امیرعبداللهیان دیپلماسی آینده باید براساس مسائل اقتصادی شکل گیرد و سفرا باید متناسب با ظرفیت هر کشور انتخاب شوند.

وی افزود: تعامل با کشورهای همسایه و تعیین تکلیف پرونده برجام از دیگر برنامه های وزیر پیشنهادی امور خارجه بود.

این نماینده مجلس با اشاره به دغدغه ها و مسائل مطرح شده از سوی اعضای کمیسیون گفت: تاکید بر بازگشت عزت به پاسپورت ایرانی، لغو روادید میان کشورهای همسایه اسلامی، مذاکرات با عربستان، فعال سازی معاونت های اقتصادی در وزارت امور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده وزیر خارجه پیشنهادی دولت رییسی برای تعیین تکلیف برجام

وعده وزیر خارجه پیشنهادی دولت رییسی برای تعیین تکلیف برجام