مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 14:552021-08-17پزشكي

اجرای رزمایش توزیع ماسک به همت بسیجیان شاهرودی


در راستای دعوت مردم به رعایت دستورالعمل های بهداشتی، قرارگاه سلامت شهید سلیمانی سپاه شاهرود اقدام به توزیع گسترده ماسک در این شهر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، در روزهایی که با موج سهمگین کادر درمان و مردم برای مقابله با ویروس کرونا بوده اند.

سرهنگ محمد خوش قدم افزود: امروز نیز که در شرایط بحرانی هستیم، تلاش می کنیم تا ضمن کمک به کادر درمان، مردم را نیز از خطرات ناشی از شیوع این ویروس آگاه و آنها را برای مقابله با این ویروس با کادر درمان همراه کنیم.

او با بیان اینکه مرکز واکسیناسیون شماره 2 کرونا در شهرستان شاهرود به همت بسیج جامعه پزشکی و همراهی دانشگاه علوم پزشکی راه اندازی شده است، گفت: مرکز نقاهتگاه شهید سلیمانی نیز فعال است و تست کرونا و اقدامات مشاوره ای و درمانی را به مردم ارائه می کند.

جانشین ستاد مقابله با کرونای شهرستان شاهرود ضمن تأکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم به ویژه در ایام محرم، از همه کسانی که در این مسیر کمک حال کادر درمان هستند، قدردانی کرد.

اکنون شهرستان شاهرود در شرایط بحرانی ازلحاظ شیوع کرونا قرار دارد و بیمارستان امام حسین (ع) تکمیل ظرفیت شده و کسانی که مبتلا به این بیماری هستند به سایر بیمارستان ها منتقل می شوند و باید مردم در اولویت نخست و ویژه رعایت دستورالعمل های ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای رزمایش توزیع ماسک به همت بسیجیان شاهرودی

اجرای رزمایش توزیع ماسک به همت بسیجیان شاهرودی