مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 10:452021-08-17سياسي

140 میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا پرداخت شد


مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: مجموع کمک بلاعوض و تسهیلات به افراد و مشاغل آسیب دیده از کرونا در خراسان جنوبی از ابتدای سال تا کنون 140 میلیارد تومان است.

- ایسنا/خراسان جنوبی مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: مجموع کمک بلاعوض و تسهیلات به افراد و مشاغل آسیب دیده از کرونا در خراسان جنوبی از ابتدای سال تا کنون 140 میلیارد تومان است.

مهدی هنری، امروز سه شنبه 26 مرداد به رسانه های گروهی اعلام کرد: در ادامه نهضت کمک مومنانه و به منظور استفاده بهینه از ظرفیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) چهارمین مرحله نهضت کمک مومنانه در سال 1400 در ایام دهه اول محرم اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی بیان کرد: با توجه به فرمایشات مقام عظمای ولایت این مرحله نیز با محوریت مساجد و هیئت مذهبی برگزار می شود و با هماهنگی همه نهادها، دستگاه های اجرایی مؤسسات خیریه و با کمک گروه های جهادی جمع آوری و توزیع کمک های مردمی انجام می شود.

هنری افزود: با توجه به اوج گیری مجدد بیماری کرونا در خراسان جنوبی، خانواده های نیازمند مبتلا به بیماری کرونا در اولویت کمک های معیشتی قرار خواهند داشت.

وی گفت: ستادهای شهرستانی نهضت کمک مؤمنانه و جلسات هماهنگی بین ادارات و دستگاه های خدمت رسانی، امامان جمعه و فرمانداران با دب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

140 میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا پرداخت شد

140 میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا پرداخت شد